Sidor

tisdag 17 januari 2017

Kallt...

...kallt. Och jag längtar efter åtminstone några plusgrader.
Men okey..bara att pälsa på sig så funkar allt.
Jag ska rusa iväg.
Lite fix på stan. 
Hinna med ett möte..sen träffa girlsen.
Inte alla. 
Vi är ett gäng på 8 stycken som försöker få ihop det så ofta vi kan.
Mycket har hänt och ibland är det lite svårt för en del att ta sig till stan då vi är utspridda.
Så det är sällan vi alla kan.
Nu blir vi iallafall några på lite mys i eftermiddag.

Igår var jag och mumsa god gryta med min vän Emma och my boy..hennes charmtroll till son Sixten.
Jösses vad vi tjattra och pratade om verkligen allt.
Så mysigt.
Tack Emma. Kramis. 
Vi ses ju snart igen.

Nu känner jag för både sommarkläder, vårkläder och fixa nytt i lägenheten.
Vill ni ha inspiration och tips på bra butik så kika in på

Jag är sugen på ny soffa, fåtölj..lampor, mattor.
Ja jösses skulle kunna byta ut det mesta just nu.
Sån är jag.
Har beställt Supersnyggt bord i marmor och mässing.
Från just The Sofa Store.
Längtar...

Så ifall nån är intresserad av mitt bord jag har framför min soffa i vardagsrummet i dag så smsa mig eller skriv här, eller messa på Fb, Instagram.
Ni har sett det på bilder tidigare. 
Storlek 100x100 vitt lågt med glasskiva på.

Japp måste rusa nu.
Här kommer iallafall lite inspiration från min favoritbutik.
Kram..ps...glöm inte kramas nu när det är så hiskligt kallt.
❤️

Gul soffa i sammet så himla snygg.
Kul med färg.
 
 
Galet snygga mönster. Och där är mitt bord. Mums.
Grönt..som jag gillar det. Finns i fåtölj och soffa.
 

Läckra posters..vill ha..
 

Mängder med lampor i alla dess former och färger.


 
 
 Sköna färger. Grönt och blått.
Ett litet axplock vad butiken har att erbjuda.
Nätshop finns om ni inte är i Sthlm.
Gör ett besök vetja..
 

Inte många..Inte en enda som ville sitta ute igår..koooonstigt. Men ändå charmigt att detta caféet låter solar och bord stå ute.
 


 


Skönt när man får komma in och tända upp ljus..
Men Nuu ska jag ut igen.
Ses och hörs.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar