Sidor

söndag 17 juli 2011

Känns..

nästan som höst i luften i efter middag. Var tog det ljumna sommar vädret vägen??


Jag köper alltid färska blommor inför helgen, gärna fler buketter. Helgens val blev stora fina krysatimum i hög vas. Fräscht med vitt tänkte jag denna gång.




I och med att det blev så mörkt ute tidigt tände jag upp alla lampor. Älskar att tända just varje lampa inne. Här snålas det inte på energin. Jag älskar lampor..o ljus.






Och när det nu var så ruggigt ute hoppa jag ner i jaccusin en stund. Tog en stor badbomb med god doft i mmmm. Luktar gott.





Apropå dofter. Ni som läst min blogg tidigare vet hur tokig jag är i sköna dofter i ljus, creamer, parfymer osv. Denna runda cream handlades på Åhlens i Gbg sist. Doftar..fräscht, fruktigt..




Verbena tvålar och creamer hör till favoriterna. Denna tvål av märket L óccitane. Finns i större butiker.




Meeer tvålar av doft av rose b.la. Ja som sagt det går åt en del tvålar i framför allt badet. Och vi badar mycket.





Citrus doftande favvis tvål Verveine-Verbena.


Så lite doft tips så här innan läggning. Vi ses väl snart igen..?!


Natti





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar