Sidor

fredag 22 juli 2011

Ojoj..

..vilken åska inatt. Trodde det slog ned i huset. Jii..vi kastades upp, ungarna ställdes sig i fönstren, och hela den nattsvarta himlen lös upp under nån timma. Mäktigt. Men lite kusligt. Jag tycker bara det är sövande så här inne i stan. Ute på landet hade jag varit rädd. Förr, när vi var små barn hemma så fick vi sätta oss i bilen på somrarna då det åska i vår sommarstuga på landet. Jag vet att jag blev väckt på natten nån gång. Så fick vi springa ut till bilen tills det värsta hade lagt sig. Lite spännande....som barn iallafall. Idag har det annars varit varmt i luften. Nu sitter vi med balkongs dörren öppen. Jag har bara ett linne på mig och det är fuktigt och varmt i luften.

Ha en fin kväll/natt. Ses snart.


Vårt päronträd. Blir massor av frukt i år.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar