Sidor

fredag 13 januari 2012

God dag..

..på Er. Här är en tröööt bloggerska. Haft anfall inatt. Suck, Genom trött och ska vila en stund. Var tvungen att bara ta en liten liten promenad för att få lite luft.


Jag gillar Odd Mollys som ni kanske vet. Denna kofta fick jag i julas. Passar bra med min snygg sjal med amerikanska flaggan på. Köpt i en butik i Gbg.


...och nu till Dagens fynd. Odd M för halva priset. Då måste man passa på. Söt med knyt på bysten. Lite kortare modell. Fräsch till jeans vit skjorta under till våren. Tex. Härliga multi färger. Kram

3 kommentarer:

  1. Riktigt, riktigt snygga båda två. Undrar om jag skulle våga mig på en i alla härliga färger? Jag brukar som regel sluta med svart, grått och vitt. Och så någon roligare sjal till...eventuellt. :)
    Krya på dig vännen! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Har likadan koftor och älskar dem, är ju också helt galen i Odd Molly. Krya på dig och ha en fin helg kram

    SvaraRadera
  3. Vad fina färger den understa hade! Fint fynd du gjort :-)

    SvaraRadera