Sidor

tisdag 17 juni 2014

Funderar...

..fortfarande på var jag ska hänga snygga tavlan jag vann från Galler Palla. Står på golvet och gör sig snygg än så länge.
Idag har det gått i ett. 
Tandläkaren.. unga hål. Inte haft sen unga tonåren. Skjutsat hämtat barn. 
Varit hos mina föräldrar...sovit en stund.
Hämtat...mannen, promenad på 200 meter!! på tåget. Känner mig gravid. Magen står trekvart. 
Druckit massa te och vatten. Törstig.
Nu Sova. 
Vad ska Ni göra på midsommar då?
Här blir luuuugnt. Hämta yngsta sonen från konfirmations lägret. Sen bara va efter en ganska hektiskt vecka.

Vill verkligen visa mina ur goa byxor från Monrow igen. Bor i dom nu. 
Och skorna med liten klack. Perfekt för en ond rygg. Liten klack, perfekt.
Monrow byxorna som sitter kanon, tycker jag iallafall och skorna kommer från www.ejesvaskor.se
Skorna heter Amust från samma ställe.
Det är sällan jag blir kär i ett par byxor. Men dessa. Löve.
Nu hoppas jag på fler färger. 
Roligt med en ny modell som dessutom håller in magen på bra sätt. Snygga detaljer. Vet jag tjatar.. men jag är så nöjd med mina köp. 
Ejes väskor har massor snyggt i sin nät shop. Jag älskar näthandel. Passar mig perfekt. Har verkligen saknat snygga butiker som bjuder på det lilla extra.

Nä som sagt Nuuu Natt. Puss och kram











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar