Sidor

tisdag 10 juni 2014

Helt...

...otroligt. Här ligger jag på sköna balkongen klockan halv 12 på sena kväll/natt i bara en tunn morgonrock och njuter av tända ljus och bara är... i kvällen. 
Alla sover och jag har av en seg deg dag, sovit på dagen länge. Trött.

Helt fel. Jag vet. 
Kroppen ställs in på fel tider. Men vad gör man. Börjar bli trött nu men nu ligger på en av lounge sofforna lyssnar på ljudet inne i stan och fågelkvitter. 
Tända ljus och en helt underbar kväll. Tropisk värme 23-25 gr. och klockan snart 24. 
Älskar lugnet och få vara ensam en stund. Skulle lätt kunna somna känner jag här i en av sofforna vi har på vår långa balkong. 
En till mannen en till mig..haha. Typ. 
Om inte alla ungar med kompisar sitter här och myser till musik långt in på nätterna..jämt.
Trädgård i all ära men en balkong... finns inget bättre. Bäst!
Jösses så trött jag är. Somnar Nu! 
Måste avsluta. Natti. Puss.
Sååå trött. Vindstilla och fågelkvitter.. vem vet kanske ligger kvar till i morgon.
Lägger upp kvällens bilder. Natti.
Kolla in instagram...zzzz nattttti..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar