Sidor

onsdag 25 juni 2014

Så..

...mina kära bloggisar. 
Här har vi grillat, skräll!!  idag, igen. 
Ja inte jag utan herrn i huset. 
Tänk att grilla är så viktigt under sommaren.
Visst gott mysigt. Men jag tröttnar faktiskt snabbt. Men okey mat är mat och jag är glad nöjd över att nån fixar maten.
Jag ordnar sallad som vanligt. 
Massa grejer i. Ost, nötter kanske melon..vad som finns. Dukar fixar.
Lite goda kalla såser finns nu.
Vår absoluta favorit är curry-mango nu. Mums med stort M. 
Älskar curry.
Till efterrätt goda cupekakes gjorda av Sofia. Eriks flickvän. Mums. Så fina. Goda. 
Skarfs från Beck Söndergaard, 
poncho från Davida Cashmere, 
skor boots från See by Chloe, beige boots från Cos och sandaler Issue13.
Tjock ullfilt från Modernwool.

Puss❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar