Sidor

fredag 12 februari 2016

Fredag...

...äntligen.
Längtar efter min plutt som kommer hem idag. 
Vill pussa på honom massor.
Löve Löve..feels good.
Happy.
Borta på veckorna hemma på helgerna. Då får man lov att göra det lite special..just på helgerna. Helt rätt.

Mellanplutten är fortfarande i Sydamerika..längtar så jag blir knasig.
Mammig..vet. 
Sån är jag.
Dom ser ut att ha det så bra. 
Han har skickat bilder från alla möjliga ställen over there..

Sen då lillplutten, många pluttar blir det, åker på sportlovsresa till Prag med klassen.
Härligt. 
Säkert massa spännande att se och göra.
Så det är mest jag som är hemma..och får hålla ställningarna.
Inga problem. Trivs med det.

Ska träffa fina vänner ikväll.
Mina girls en sväng. 
Mycket skratt och prat..förstårs.

Sen ska jag pussa på Edvin innan han drar iväg med klassen. 
Och pussa massor på min big boy herr S.
Tror det blir en mysig helg. Jag vet.

Hemma hos mig denna fredag.

Ha en underbar dag. 
Och glöm inte att ta vara på varann..kanske lite extra på söndag då det är Alla Hjärtans Dag❤️
Kram från mig.

Här sover jag gott..

Bäddset och överkast från 
Zebra Collection. Tavla från Konstlagret.

Kartell..kartell. Tänk att lite plast kan vara så snyggt.

...Hold me..



Mina gulliga ungar..fin bild på sönerna står givetvis framme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar