Sidor

fredag 19 februari 2016

Hej på Er..

...kära vänner.
Har legat i menieres hela dagen.
Tog mig en promenad till stan.
Gjorde några ärenden.
Känner av eländiga meniersen.
Tinnitus, yrsel...tappar hörseln på det sjuka örat.

Hade iallafall en super härlig eftermiddag kväll igår med fina vänner.
Struntade i mat och gjorde en mättande fruktsallad istället. Varför inte..?

Av päron, äpplen, passionsfrukt, hallon, banan, physalis och apelsin.
Jordgubbskesella till det. Mums.



Annars blir det mycket tedrickande för min del...med mycket citron.
Kan inte leva utan mitt te..men det visste ni väl.

Mina fina töser igår. 
Camillabus åker iväg till varma breddgrader lååångtbort snart.
Skönt för henne..

Vill förnya här..
Mitt hem idag. 
Pläd från Modernwool.
Tavlor från bla Ylva Skarp.
Lampa och gula kuddar från 
The Sofa Store.

Nöjd. Älskar min lägenhet.
Men är gruvligt sugen på en vit/creamfärgad rya. 
Vitt golv..jag vet som jag har.
Men vill ändå byta ut min stora komatta till vit matta. 
Vad tror ni om det?
Är glad för tips och idéer.
Se här..bilder från Pinterest.

Galet snyggt. Vit ljus matta..vill ha.

Längtar så jag blir knasig efter mina pojkar. Alla mina tre.

Edvin kommer från Prag i morgon.
Erik är på väg hem såsmåningom och min älskade Stefan kommer inte idag..som är brukligt. 
Som alltid liksom.

Nej här får man minsann vänta till imorgon. Grrr. Voff...
Men den som väntar på nåt gott..❤️
Min lejonhane....längtar. 
Min plutt som betyder så mycket för mig.
Gör mig glad varje dag...
You make me happy Stefan ❤️
Ha nu en härlig fredag.
Jag ska kurera mig. Och lägga mig tidigt..tror jag. Kram på Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar