Sidor

torsdag 11 februari 2016

Hej..

...där. Idag torsdag. 
Har varit full fart idag och på väg hem från herr doktor.
Ständiga prover och tester.
Mycket med min menieres.
Har inte skrivit så mycket om just det på sistone...men ni som följt mig vet.
Väljer..försöker skriva så lite om mina sjukdomar och prover, träning och rehabilitering som jag ständigt jobbar med.
Och ni som inte vet vad menieres sjukdom är föreslår jag att ni googlar det.
Tar sin tid att förklara.
Har iallafall med innerörat i mitt fall vänster att göra. 
Mycket tinnitus och yrsel..ljudkänslig med mera...googla så förstår ni bättre.
Tror allt härrörar från en borreliainfektion jag haft och dratts med under flera år.
Min egna teori. Doktor Eva haha..

Tänkte träna idag med men sonen Edvin kommer om en stund.
Och tränar med sjukgymnast gör jag för mina onda leder och muskler. 
Simmar mycket i varmvattenbassängen.

Idag kan jag knappt röra händerna. Fingrarna ser ut som..stora tjocka korvar. Hihi..

Ja..det är en del att fixa med på dagarna. Kan lova det. 
Sitter inte direkt och pillar mig i navel. Okey ibland..men då bara för att jag kräver stillhet och kan vara enormt trött. Obeskrivlig trötthet. Ofta.
Så..nåväl. 
Inte för mycket sjuk snack här.
Nix..jag reder mig.
Har ju alla mina underbara vänner och familj. Och min älskling..och framförallt mina söner.

Och apropå vänner så hade jag tjejmiddag här igår. 
Så mysigt. Mycket prat skratt och mys.


Igår kväll...hemma hos mig.


Bjöd på sötpotatissoppa med broccoli, grädde.
Mix mix..ovanpå krispig stekt bacon.




Fina töser...mina älskade vänner som betyder så oerhört mycket.❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar