Sidor

tisdag 2 februari 2016

Nu...

...sitter han..lämnat Arlanda min storplutt, Erik mot stora äventyr. 
Kan knappt tro det är sant.
Typiskt mammigt eller..?
5 min i luften. 
Längtar redan.

Har tvättat och hängt hans kläder idag.
Packat ihop väskor och plockat in hans post. 
Ja han bor hos mig...men nu iväg på äventyr...
Jösses. Vet fånigt men..ja jag är mamma.
Vill ha mina söner nära mig..alltid.

Grät en skvätt, fick bita mig i läppen verkligen, när jag skjutsade honom till tåget upp till Stockholm härifrån stan.

Mina älskade pojkar.
Erik sparkade alltid i magen. Vild redan då hihi. Lugn nu. Luuugn.
Och Edvin hickade...väldigt mycket.
Mådde illa hela graviditeterna igenom.
Men hallå vad håller jag på med. Suck.
Hmm...
Han kommer ha så kul. 
Jösses vilket äventyr.

Såklart våra ungdomar ska iväg och se sig om i världen.
Mamma glad....känns bara lite konstigt...lite...

Home...regn och grått.
Kuddar från 

Lampor från samma ställa.


My big boy...fixar mat. Nyttig mat. Mums.

Mina underbara godingar. Söner.❤️

Så...dagens middag..sallad. Med kapris, crabstick, ägg, spenat, stekta tomater, haricoverts med mera.
Kram på Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar