Sidor

fredag 8 juli 2016

Efter..

..mitt inlägg igår vaknade jag idag starkare än någonsin. Igår var jag arg, upprörd. Och otroligt ledsen.
Men vet ni..jag är inte långsint.
Tur att jag kan skaka av mig negativa känslor snabbt...från negativa människor.

Så imorse..tänkte jag.
Get up, dress up and never give up..
Hänger Ni med?

Äntligen fredag.
Även om jag nu mestadels är hemma på heltid för att brottas med sjukdomar och kroppslig värk så känns fredag och helg..verkligen som fredag och helg.
Ni förstår vad jag menar.
Då man gör det lilla extra.
Träffar dom som gör mig glad.
Går ut och äter, reser iväg. Myser till det.
Och jag älskar att mysa till det..lite extra. På helgen.

Som alltid så springer veckorna iväg.
Har försökt träna. Mycket stretch och yoga.
Min rygg..den känns som den ska gå av.
Därför är träning för mig viktig.
Simma gillar jag.
Skönt och mjukt för kroppen.
Annars kör jag plankan..varje morgon och under dagen.
Väldig bra för rygg och bål. Även nacke och axlar.
Måste försöka gå på mer massage.

Inför helgen blir det träff och mys med mina pojkar..mina allt.
Älskar dom så det gör ont.
Det första jag tänker på när jag vaknar är på Erik och Edvin.
Flera gånger om dagen...förstårs.
Och när man får höra att man är världens bästa mamma så smälter man fullständigt.
Men dom är också världens bästa barn.
Och kommer alltid vara mina barn oavsett ålder...mina pluttisar. 
Haha..när dom är 50 år gamla...pluttisar.
Sån är jag. Det får dom leva med.
Pussar och kramar dom och skickar varje dag sms där jag förklarar hur mycket jag älskar dom.
Som sagt. Kommer alltid göra. 
Alltid.

Med detta sagt och skrivet så önskar jag Er en underbar fredag.
Och kom nu ihåg att Säg..skriv, visa i handling om Du älskar någon. Nu och här.

Massa kramar och pussar från mig..till alla mina läsare, vänner..och pluttisar..smile ❤️

 

Home sweet home.. Har jag sagt att jag trivs här..några gånger nu ja..hihi.

Bästa doftljusen från Bridgewater Candle.
 
 
Idag en ganska kall och framförallt blåsig fredag.
Blås inte bort..håll i hatten.
 

Bord och lampa från Kartell.
Lakan och bäddset från Zebra Collection.
Smoothie...som alltid på morgonen.
Bästa som finns.
 

Ha nu en skön fredag och njut av livet och varann.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar