Sidor

onsdag 13 juli 2016

Onsdag...

..lunchtid.
Har varit ute på en välbehövlig promenad i rask takt.
Blåser inte lika mycket idag som igår.
Men var något bättre klädd idag..jämfört med igår.
Då jag verkligen trodde det var sommar ute...nånstans.

Drog på mig mina gympadojor och ett enkelt linne och mjuka byxor såklart.
Aj så det gjorde ont när dropparna slog mot ansiktet. Det regnade inte lite nätt nerifrån utan uppifrån och ner. Nej förresten från alla håll och kanter skulle jag vilja säga.
Jag fick gå mig varm men till slut gav jag upp när jag nästan trilla av blåsten. 
Blåst..hmm skulle vilja kalla det orkan. 
Brukar stå stadigt på jorden med mina 56 kg och 1,64 cm i längd. Men nu igår var det näst intill omöjligt att stå och än mindre gå framåt. Vinglade framåt. Åt alla kanter och håll. Och det öste ner..

Annars varit hos doktorn. Träffat fina vänner. 
Och blev inbjuden till trevlig granne igår. 
Tisdag och allt.
Roligt när det sker spontant. Sånt gillar jag.

Ikväll blir det eventuellt biobesök med en busig vän.
Framtill dess så ska jag kurera min huvudvärk och fixa nått smarrigt att äta.
Imorgon ska vi ett kompisgäng gå på begravning. Jobbigt men ett måste förstårs. Viktigt att finnas där.

Hoppas ni har det bra. Och ta vara på varann. 
Tänk gott om varann. Och kramas lite extra..det är i allafall Lill-lördag idag. ❤️
 Hemma från power walk med musik i lurarna.
 

Home sweet home.
 

Halvruggit ute är lika med tända ljus inne. 
Ni känner mig nu va..?
 

 

Trivs med mitt nya kök. Grått är flott..och med läderhandtagen från Sofia Agardtson är luckorna extra snygga tycker jag.
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar