Sidor

torsdag 20 april 2017

Hej...

...igen. 
Nu är jag på G.
Så vad har hänt?

Jo haft kraftiga anfall av menieres och allt som kommer med det.
Illamående, extrem trötthet och värk överallt.
Men visst haft mina "bra" dagar också absolut.
Varit hos äldsta sonen och hans tjej Sofia.
Ätit med vänner ute på lunch mestadels.

Idag varit med mysiga vännen Maria,
Simmat, vilat och fikat med Pia och Pernilla mfl.

Glöm inte att följa mig på Instagram evalevabo.
Lägger upp flera bilder och inspiration varje dag.
Flera gånger om dagen.
Ska fatta mig kort.

Imorgon blir det tjejträff med mina fina tjejer som jag känt i "alla" tider. 
Sanna sedan vi var 6 år....oj.
Och dom andra då vi hade axelvaddar som såg ut som vi skulle flaxa till månen med ungefär.
Härligt..haha.
Såklart kommer bilder.
Ska plåta..som alltid.

Här blåser det rejält och det susar starka vinda runt mina fönster.
Åh..längtar efter lite värme och mys på min uteplats.

Kram på Er.
Pussa och krama på dom du gillar extra.
Glöm inte det.
Här och nu.
❤️

 

Kör några svartvita bilder.
Denna på mig och Maria togs inte idag.
Förra året.

Men gillar den ändå..💛
Gillar svartvita bilder.

 

Igår fika med Pia och Pernilla.
På uteservering trots kylan..
Nä vi kröp in sedan.
Senare kväll en promenad och träff med annan vän,
 

Och idag har det verkligen varit grått och trist.
Regn, kallt och på riktigt urk på burk väder.
Nu vill vi ha värme.
Är det inte så?
Vill sitta så här...utan sockor på fötterna.
På min uteplats..härligt.
Nej får gå och natta mig nu.
 

Ska orka med dessa brudar imorgon. 
Ska bli så kul.
Längtar efter Er girls.
Dessutom Carina som inte finns på bild.

 Så en dag och kväll med Maria så är det dags att knyta sig. 
Mys i sängen. 
Bland kuddar och täcken.

 

God natt💕
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar