Sidor

lördag 28 juli 2012

Fina..

..hotellet här i Falkenberg. Sitter nu på altan på fårskinnet ser ut över vattnet som börja blåsa upp. Mullrar långt bort nånstans. Undrar om det kommer över här. Mysigt. Idag har det varit riktigt fuktigt och klibbigt i luften. Hos er också kanske?!
Här skulle jag kunna stanna länge...men längtar efter barnen nu. Dom har det bra hemma. Med kompisar och mormor c/o kusiner och allt var det är.
Nu hoppas jag på ett ös regn med dunder. Sån är jag. Doftlljuset som finns på rummet är tänt och ikväll blir det en soft kväll här "hemma".
Inredningen kommer bl.a. Från Wästberg lampor, Kare möbler, House doctor mfl ställen. Jag har allt kollat upp.
Kram på er.

3 kommentarer:

  1. Guuud så snygga saker...jag är som du, älskar åska (när man är inne) den mullrar här på Orust och jag hoppas också att det ska dundra på ordentligt.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Ojoj vad fint och mysigt ni har det:) svarade på din fråga hos mig förresten. Ha det toppen! Kraaaam vännen

    SvaraRadera
  3. Vilket mysigt ställe du är på ! Här kom åska och regn sent igår kväll! Nu skiner solen igen och jag och J ska på PW.
    Kram Helena

    SvaraRadera