Sidor

söndag 29 juli 2012

Hemma..

..igen. Kastat in en tvätt. Sitter nu helt utslagna av trötthet både jag och mannen. Vi har verkligen tagit igen oss på kusten. Så mysigt. Igår satt vi och slappa hela dagen i våra morgonrockar och såg när regnet öste ner från himlen. Muller. Altan dörren lät vi vara öppen. Vågorna var höga. Avkopplande och sövande. Bara lat och lite OS.. tyvärr!! på tvn. Det är bara att försöka att stå ut. Jag som inte är nåt intresserad av sport. Ha, hade inte ens koll på att det var os nu...
Sen en god sallad för mig med ett glas vitt och mr. L åt en köttbit på hotellet.
Som jag skrivit tidigare så kan jag varmt rekomendera hotell Ocean Falkenberg. Vi bytte rum för skoj skull igår. Mindre men mitt framför havet och stranden. Samma coola inredning förstårs. Men favorit rummet nr 1 blir vårt första rum. Nr 16. Hit kommer vi tillbaka..flera gånger.
Nu slappar vi framför tv och kollar gamla avsnitt av Solsidan.
Kram på er alla.

5 kommentarer:

  1. tänk ..det kan vara helt fantastiskt i det där vädret också...*ler

    Kram

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  2. åhhhhh mysiiiiigt! jättefina bilder på er! kram söta

    ps. du har ordkontroll på vet inte om du vill ha det men jag har tagit bort min och det blir inget spam. kram

    SvaraRadera
  3. Åh härliga bilder! Vilket underbart hotell ni har bott på!
    Så skönt med ta igen sig-dagar :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det låter som helt underbart. Och bilderna förmedlar verkligen det också :)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Gud vad härligt ni har haft och underbara bilder!
    Kram Helena

    SvaraRadera