Sidor

torsdag 12 juli 2012

Heeejjjj..

...äntligen hemma igen. Borta bra men hemma bäst. Visst är det så. Mallorca i 13 dagar. Räcker gott o väl i värmen. Ända rätt behaglig värme. Inte mer än 30 iallafall. Över det skulle jag få dåndimpen..tror jag. Me don´t like. Men mannen och lill sonen älskar det. Och stor sonen var i Magaluf. Mötte som tur var inte han. Vi var först i Cala Millor. Jätte mysigt. Sen Palma. Tyckte nog bättre om Cala Millor. Och vilket fint hotell vi bodde på där. Cala Millor Park. Riktigt design hotell..jag som kollar in inredning, färg och form..alltid. Skadad hih.
Tvätt står på programmet idag. Allt är fuktigt och luktar unket.
Ny klocka köptes..billig. Oranget bohem med svart band. Cool tyckte jag. Här sitter jag på flyget och väntar. Trött..3 på natten. Suck. Beck Södergaard skarfsen hängde med flitigt överallt. Mysig över axlarna på kvällarna.



 Sista kvällen på Palma Playa.
 Lååång strand promenad..om man orka. Flera km.
 Vackra sol nedgångar.

 Var på en stort matställe inne på Palma. Underbart gott kött.
 Sand och vatten..för den som gillar. Jag höll mig till poolen dock.
 Min sommar kinno hänger alltid med i väskan var vi än åker. Skön att sitta i på kvällarna.
 En Suzanne Nilsson klänning. En sommar favorit från Provrummet.
 Cala Millor Park hotell. Fiiint. Nu väntar stor tvätt hög. Vi ses snart igen.

1 kommentar:

  1. Vilken skön och mysig semesterresa ni haft! Här har det mest regnat mest hela tiden!
    Kram Helena

    SvaraRadera