Sidor

söndag 29 november 2015

Första...

...advent då. Redan.
Jodå jag har minsann fixat och grejat lite.
Min lilla gran står framme och det luktar jul av pepparkakor, tomteskum och doftljus.

Idag blir det fika med barnen. Mysigt.
Snöade här alldeles nyss. 
Men nu blå himmel. 
Ser skönt ut ute men jag kommer fortsätta att fixa här hemma.
Vara inne och bara njuta.
Tända ljus och tända upp lampor tidigt.

Och apropå lampor har jag beställt en super snygg lampa till köket.
Vet att den kommer sitta perfekt över mitt matbord. Längtar.

Denna goding kommer från

Hittat en fin butik på nätet. 
Kika in och kolla vet jag.
Just nu har de sköna rabatter på det mesta...sånt gillar vi. Visst?

Snart sitter den i taket här...Belluci. 
Från By Rydéns.
Just nu har de 15% rabatt på alla lampor..tex dessa. 
Uppge Lampor15 när du shoppar..
...eller varför inte liva upp hemmet med nya kuddar och mattor.
Rabatter här också. Hela 20%.
Med kod access20.

Jag är väldigt sugen på en ny soffa.
I butiken hittar man både soffor, bord...fotöljer...det mesta.
Dessa godbitar skulle passa fint här hemma. Ja tack tomten...lovar har varit jäääätte snäll. Hihi.

Nu ska jag duka inför fikat. Ha en skön söndag och ta hand om varann. Kram❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar