Sidor

lördag 7 november 2015

Lördag...

....och en ganska så solig förmiddag.
Härligt.
Sitter och dricker kaffe och ska strax träffa fina Maria och traska på stan lite.

Har skaffat lite nytt till min lägenhet som jag kommer visa upp om ett tag.
Spännande. 
I samarbete med en fin inredningsbutik.

Nåt jag vill byta ut är en del lampor bla.
Skulle verkligen vilja ha en ny taklampa ovanför köksbordet och i vardagsrum.
Vill alltid förnya och byta.
Tröttnar aldrig.
Som ni kanske vet.
Trots mindre lägenhet så finns det alltid massor att flytta och ändra på.
Förnya och fixa till.
Känner ni likadant?

Vill tipsa om en superfin lampa med inbyggd dimmer från Ikea.
Ikea levererar och kan...väldigt ofta.
Denna för ynka 298:- kunde lika gärna varit en design lampa för tusenlappar.


Ikeas...

...väldigt lik den lampa jag spanat in Baklava lampan. Skillnad 2000:-.
Ha en skön lördag och ta hand om varann. Kram från mig till Er❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar