Sidor

torsdag 5 november 2015

Hej vänner..

..här inne och även ni utanför bloggvärlden. Hallå där...

Dessa veckor springer fram. Fullständigt.
Träning för min del. Både sång, musik, körsång och träning för kroppen i den mån jag orkar och vill och kan förstårs.

Har verkligen sån lust att skriva av mig här nu, just nu..vad som hänt och hur jag mår.

Vet ni...får mycket frågor runt omkring Allt. Allt! Bloggen..Instagram..

Kan bara konstatera och vill försäkra Er om att jag mår bra. Tagit stora steg, som ni vet. Men mår bra.
Bara bra.

Allt har gott snabbt..
Väldigt snabbt.
Men trivs så otroligt bra nu..och långt innan.
Växer mig stark. Stark för varje dag.

Njuter är lycklig, kär..❤️Kär i livet. 
Nu och här.
Hmm..? undrar ni. 
Ja då får ni undra lite till.
Haha..

Sen har jag ständig dagligen jobb med min fysiska förmåga. Smärtor..
Sånt som varken syns eller märks.
Får höra varje dag...att Det är inget som syns..Du som ser så pigg ut..Du som ser så fräsch ut...med mera med mera.

Allt positivt Är positivt, så är det.
Då menar jag alla positiva ord tar jag till mig på bästa sätt...absolut. Underbart.

Men de som betvivlar mina krämpor och dagliga träningar för att hålla mig igång ska knipa sin lilla mun. Väldigt hårt.

När man inte vet utan bara kastar ur sig saker utan att ha vetskap ska hålla tyst.
Väldigt tyst!
Lyssnar inte, tar inte till mig.
Utan lyssna möjligtvis på Mig isåfall om Ni vill. 
Gäller inte bara mig..så många fler. 
Pratar skriver för så många fler.

Ja..jag vill se pigg och glad ut..nåt fel?
Nåt fel i det..?

Puss och kram❤️
Ta vara på varann....lev här Och nu❤️
Här och Nu.

Mitt hem...denna underbara november.

...njuter. Lycklig.




Höstnytt i klädfronen hemma. Fin blus längre bak kortare fram..underbar..från

Massa snyggt....bara att klicka hem..

Puss på Er...❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar