Sidor

fredag 20 november 2015

Fredag...

....och en lugn skön helg väntar.
Med mys och träff av fina vänner❤️

Hade dessa tjusiga damer hemma igår.
Min favorit nummer ett gulliga Ida.
Så roligt att träffa denna gamla söta Golden..vår tidigare grannhund. 
16 år gammal..hur mycket är det i mänskliga mått räknat tro?
Lite ont i leder...men vem har inte det liksom..hihi. Söt som socker.

Puss fina Ida. Oj så mycket hon varit hos oss. Sprungit in och ut. Känts som sin egen hund stundtals. 
Älskar henne..gamla damen där.
Saknat...puss smack.

Givetvis saknat matte Isabelle också...japp inte bara Ida var här.
Underbar rolig kväll. Tack gulliga för finaste blommorna. Vackra. 
Puss på Er mina "gamla" grannar.

Kaffe, bröd, plockmat...och till slut lite glögg med tillbehör. Just dååå började det snöa ute. 
Julstämning redan nu. Mysigt.

Gorgonzola gott...och lingonsylt blandat med Cream  Fraiche...mums. Tips till Er.
Annars rostbiff, bröd av olika slag, tapenda och annan plockmat.
Perfekt när det ska ta lite tid vid matbordet. Alltid uppskattat.

Nu finns 4 fina flaskor att sätta tex ljus i. Som adventsljusstake tänke jag. 
Olika fina med snygga motiv. 
Bra ide tycker jag.

Bukett stor modell av vackra liljor mm.

"Min" goding Ida. Lite trött...men hungrig.
Finaste hunden...med härliga matte...kram på Er.❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar