Sidor

torsdag 1 september 2011

Här..

..har jag varit duktig och stått ett tag idag..men det tog emot kan jag säga. Det var länge sen jag träna. Men ändå vad skönt det känns efteråt. Och nyttigt. Jag tränar väldigt försiktigt. Tar inte ut mig för det får jag inte för doktorn.




Handla efteråt..och släpa mina trötta ben och kropp in i dusch. Hjälp vad trött jag blev. Känns som jag bara vill lägga mig och sova..som denna mysiga katt jag hitta på nätet. Ser sjukt roligt ut..eller hur? haha. Vilken söting.

..och den här voffsingen. Genom trött. Jäsp!




Så nu har jag laddat med både kaffe och en redbull. Får vi se om jag blir nåt piggare.




Dagens doftljus. Bergamot vaxljus från Collection Bianco. Sitter med öppna dörrar till balkongen. Härligt väder ute. Än är det sommar..



Bytt ut alla mina/våra kort bilder till svarta ramar. Stilrent tycker jag i vår bokhylla. Svart och vitt. Vill inte ha nån rörig bokhylla md mängder med färger.




Familjen är förstårs på plats. Mannen, barnen och jag..i svingande bröllopsdans.




Svart vita kort är så fint. Nu har jag fått skallebäng oxå. Ont. Känns som ögonbryna hänger vi nästippen. Tungt. Hej svejs ses snart igen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar