Sidor

måndag 26 september 2011

Hej på Er..

Ska alldeles strax fixa mat till barnen. Idag klyftpotatis och grillad kyckling med cafe paris sås till. Enkelt smidigt och gott. Annars kan jag tycka det är så svårt med maten. Blir ofta makaroner, hamburgare, falukorv...ja ni vet. Just så här..vardagsmat. Inget kul. Men grabbarna är hungriga som vargar.

Jag eller vi ska jag säga är ute efter en fin läslampa i tv rummet. Så svårt. Har kollat här på nätet en del. Finns många bra nätbutiker. Antingen en svart...



Men jag tror på en vit. Och gärna helvit. Alltså ingen silver metall här inne..i tv rummet. I så fall mer brons eller liknande. Denna är så fin.

..eller denna..
















Här är favoriter från Louis Paulsen eller den svarta till höger. "Gräshoppan". Så så snygg. Men i vitt då.



















Många lampor finns det. Nu är det "bara" att bestämma sig. Inte så lätt. Nu håller det på i örat. Måste ta igen mig...och fixa maten till barnen. Kramis från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar