Sidor

tisdag 27 september 2011

Tjaba..





..i det fina fina vädret. Kom hem nyss från sjukhuset. Gjort mamografi. Aj. Jösses vad bröstena blev platta och ont gjorde det. Men visst är det bra att man kollar sig. Ni glömmer väl inte köpa

Rosa bandet. Viktigt. Eller det fina rosa armbandet Lindex säljer.




Jag är så sugen på nytt bäddlakan set. Har nu bara vitt i sovrummet. Men ska kanske ha nån annan färg..eller nåt mönster..

Lite rörigt..men ja passar här i detta sovrum men inte hos mig.




Rutigt. Näe. Edvin har rutigt i beige färg. Visst fräscht men det är inte jag...




Enfärgat är nummer 1.














Fint med en stor pläd på sängen.




Vitt vitt vitt. Alltid snyggt.




Varför inte beiget eller..grått. Ja jag tror faktiskt på grått. Lite mörkare...




Men vitt är verkligen super fräscht.




Jag tycker det är så snyggt med fina lakan. Man behöver inte ha överkast och krångla med. Utan det räcker med snygga lyxiga lakan. Helst i satin/bomull. Vet att det finns till mycket fina lakan till bra pris på Hemtex. Grå i satin får det bli.



Vi hörs snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar