Sidor

fredag 30 september 2011

Vi har..

..varit i Göteborg. Skönt att vila fötterna vid rutan. Jag hoppas jag inte chockade alltför många bilister med fossingarna i fönstret.


Underbara fina Göteborg. gillar verkligen den staden. På väg upp till kontoret. Så fina väggar. Arbetade, tjusigt värre.


Vi låg på Scandic Hotell vid stationen denna gång. Mycket fint. Visste knappt att det fanns ett så stort hotell där. Efter lite avkoppling och en snabb dusch efter svettig promenad på stan så åt vi god fisk på Plaza..tror jag det heter. Brunnsparken. Måste visa de mycket trevliga speglarna de har på dam toan där...Smalare än så här lär jag inte bli..Smickrande. Hihi. Och lååång blev jag dessutom.

Dom vill väl göra de kvinnliga gästerna glada.. Smile. Så här såg jag iallafall ut denna kväll.


Inte så mycket folk just då...men de flesta går väl ut senare. Otroligt snygg och pampig bar med kristall kronor och allt. Och lång.

Jag blev super trött efter dagens besök här och var. Lite butiker blev det förstårs. Sten somna och sov hårt hela natten. Det första jag tänker på på morgonen när jag ligger på hotell är den goda hotell frukosten. Jag äter som en hel karl. Äggröra, bröd, frukt, sill, skinka, bacon...Åh blir hungrig jag bara tänker på det. Och mat blev det även igår. Kommer aldrig ihåg vad stället heter. Men brevid Avalon Hotell har dom både mysig uteservering och mycket god cesar sallad med mycket permesan ost. Och ännu godare blir den när man får sitta ute i sköna solen. Vilken dag. 25 grader eller?? Högsommar värme.




En sväng in till saluhallen för inköp av småostar. Ju mer de luktar ju godare.



En nöjd och glad Eva som mått bra i 2 dagar. På väg hem igen till barnen och huset.


Solen börjar gå ner över Vara slätten. Vackert.


Lite av det som handlades. Den stora favoriten av de alla. Bvgari at the vert. Fick veta att hud cremen har Utgått. Neeej!! Och finns inte mer. Däremot parfymen finns fortfarande. Och jag vet ju att cremen, schampot och bodylotion finns på Avalon...så jag pinna iväg och köpte ett paket där med rubbet. När dom är slut där så Är det slut. Måste passa på. Skulle köpt fler....Men jag får vara glad att parfymen finns kvar.


Snart lär det bli kallt, även om sommar värmen är här nu. Så gossiga röda kängor blir skönt till vintern.


Jag avslutar med några höstblommor jag har inne nu. Ha en riktig fin fredag.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar