Sidor

måndag 19 december 2011

Man..

..får gå sakta så man inte drattar på ändan. Så halt...men vackert ute. Hoppas nu snön får vara kvar denna vecka och nästa. Gjort ärenden på stan idag. Sista julklapps inköpen klara. Så skönt. Allt är klart. Nu kan vi ta det lugnt. Beställde resa till stor killen. Bjuder på resa till Magaluf till sommaren. Oh, ska vi våga släppa honom själv utan mamsen och papsen. Stora killen. Givetvis åker han inte själv utan med 2 andra kompisar. Så stora dom börjar bli nu. Man får själv komma ihåg hur det var när man var i den åldern. Dessutom ska han få körkortet med allt vad innebär när han nu fyller 18 nästa år. Det ligger en ganska stor hög klappar under granen nu. För det klart man ska ha paket oxå.

Nu till nåt helt annat. Min mage...Jag svullnar så fruktansvärt, magen jäser. Och då är det ingen bebis där i magen. Fattar inte . Nåt jag äter?..eller är det medicinerna? Så himla jobbigt. Lovar, känns som jag är i 8:e månaden i dag. Och inte bara idag...väldigt ofta. Visserligen åt vi stark kinamat till lunch. Kanske var för starkt.?? Jag försöker inte äta för mycket kolhydrater, hoppar bröd osv. Men verkar inte hjälpa. Är det nån där ute som har samma problem??? Jag kan öka säker 10 cm !! runt midjan och vågen kan flytta sig uppåt några kilon när magen sväller. Har ni tips på kost eller annat så ge mig gärna förslag på vad jag ska göra.


Så..och nu hoppar vi till lite fin inredning. Mysigt julhem. Bilder från Bo Bedre.






Enkel fin dukning.

Läckra kuddar.

Så fint med granen i en stor korg.


Ta in naturen...

Vi ses snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar