Sidor

fredag 9 december 2011

Nu..

..börjar jag piggna till. Kass på fm. Här går det verkligen lite upp och ner. Ingen ordning alls.


Lite dagens bilder här hemma. Ute blåser det storm och regnar. Inget kul alls. Skönt att man får vara inne. Vilken tur vi har som har värme och gott inne. Stackars alla uteliggare nu vid denna årstid.




Tagit en av alla lådor vi har. Den här är dock inte gammal. Blir bra att lägga tidningar och böcker i. Gillar det bruna skinnet nu. Som i min papperskorg från Day. Dyr men min julklapp till mig själv hmm.



Pyntade grenar i sin enkelhet.



Dagens kontor



...med många ljus tända förstårs.



En vinlåda från Frankrike. Hade flera av samma slag som jag kastade vi vår flytt. Synd.


Dagens doft. Crisp Champagne från Voluspa.




Fantastiskt fina små lyktor från TineK.


Frostade grenar i stor vas. Och stjärnor i fönstren. Inte mer julpyntat än så på kontoret.



Så mitt projekt ständigt..bokhyllan. Har köpt fler fina gamla böcker med läder band. Fint till det svarta och vita..och trä balkarna.









Nu väntar ett varm stor kopp te. Ha en riktig fin fredag.



2 kommentarer:

  1. Så fina bilder från ditt hem, allt är snyggt! Önskar dig en härlig lördag kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du. Jag är ofta inne på din fina blogg C o M.
    Önskar det samma denna sköna lördag.
    Kram Eva

    SvaraRadera