Sidor

söndag 25 december 2011

Trevlig..

..fortsättning på julen. Hoppas tomten kom till Er och maten smakade bra. Vi hade en super mysig lugn julafton. Hos mina föräldrar först på frukost och senare hos min mans föräldrar på julmiddag. Sen kom vi hem i skaplig tid för julklapps utdelning framför brasan med våra grabbar. Mysigt. Jag var pigg hela dagen. Bara en sån sak..härligt. Inget brum eller yrsel i örat. Då njuter jag. Och alla är nöjda och glada över sina paket vi fick. Fick en Odd M. kofta av mannen, gossiga tofflor i ull och päls, böcker av barnen m.m. Resan vi ska drar på är oxå en gåva av maken. Åh det ska bli såå kul. Och vet Ni var vi ska?? London. Jag och barnen har aldrig varit där. Så äntligen får hela familjen resa dit. Spännande.

Men var är snön då?? Ingen snö så långt ögat kan nå. Nu ska i koppla av framför nån film med ett glas champange..iallafall till mig. Dom andra kanske vill ha julmust..

Dessa fina bilder från läckert hus i Danmark. Bilder från Bo bedre.





Väldigt rent och fint. Saknar dock några tavlor eller speglar på väggarna...

Men annars så fint, stilrent.





Kram

4 kommentarer:

  1. Vilka fina julklappar du har fått och åh London, älskar den staden, ni kommer att få det underbart. Jättefina bilder du visar kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar jul! Härligt att få resa tillsammans. Har aldrig varit i London heller faktiskt. Märkligt egentligen, för man ju åka dit över dan om man vill. Önskar dig ett riktigt gott slut och ett gott nytt! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Följer din blogg regelbundet. Får mycket inspiration både när det gäller inredning och annat, bland annat kläder :) Längtar efter nya inlägg. (Kristina)

    SvaraRadera
  4. Tack för era fina hälsningar.Gott nytt År på Er.
    Kram

    SvaraRadera