Sidor

tisdag 14 februari 2012

Idag..

..alla hjärtans dag. Såg denna roliga bänk på stan idag. Utanför McDonalds. Fin bänk va? Undra just om det varit många som satt sig här..?


Jag har varit "duktig" och tränat på gymmet på förmiddagen. På tiden. Ska börja röra på mig mer. Har inte varit där på...4-5 månader.
Annars väntar jag på mannen. Kommer hem lite tidigare från jobbet. Ska väl bara ta det soft, lugnt. Se på tv..ja ni vet. Inget speciellt.


Dagens bild på kontoret. Här sitter jag nu med ljus tända och en stor kopp te. Lyssnar på super sköna Adele.

Ta hand om varann. Kram


3 kommentarer:

  1. nästan som hos mig då:) vilken härlig bänk du hittat:) ha en fin kväll! kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bänk! hihi! :)

    Ha en fortsatt bra alla hjärtans dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Ja visst är den fin.
    Kram tjejer

    SvaraRadera