Sidor

torsdag 23 februari 2012

Sunny..

...day denna lill-prinsess dag. Så kul för kronprinsess paret. Äntligen. Och hur pigg verka inte hon vara då. Efter 9 timmar. Piggelin. Jag var mör i flera dagar efteråt. Föstra barnet låg jag i 9 dagar på bb. Var kass, feber, m.m. Och med andra barnen låg jag nog i 5-6 dagar. Kejsarsnitt. Extra koll. Men jag antar väl att hon har all hjälp av mycket personal både här och där. Dagens middagstips. Hel lax i ugn med citronsås från Abba. Så gott. Till det serveras mandelpotatis, brockoli och kokta morötter. Mumsigt. Och nyttigt.

Lax, sås och till det en god Red Bull. Är ni red Bull älskare. Jag är. Dricker absolut inte varje dag..men ofta. Tips till mat och annat gott tex ost stora kapris. Ur gott.

3 kommentarer:

  1. Ja hon såg oförskämt pigg ut!
    Men det är jätteroligt med en ny liten prinsessa! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Lax är absoluta favoriten här. Så MUMS! Och visst är det roligt med en liten sessa? Jag håller med om att de båda verkar vara obeskrivligt pigga så kort efter förlossningen. Men å andra sidan så är det bara en kort stund de behöver visa upp sig. Sen kan de sagga ihop igen :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ja haha kul utryck "sagga" ihop. Men precis. Hem tar på sig morgonrock och slappar. Det kan dom gott behöva.
    Kram

    SvaraRadera