Sidor

torsdag 2 februari 2012

Såg..

..reklamen på tvn. Måste pröva denna olja. Jag är har genom torr hy. Framför allt i ansiktet. Nån som provat??


Mina favoriter i badrummet annars just nu är Body Butter jordgubb från Body shop. För extra torr hy, läppar, hälar tex Lemon Flutter från Lush. Dom doftar så gott så vore dom drickbara skulle jag nog ha druckit båda hi. Ni måste verkligen testa.

Fina tvålar gillar jag. Och handcream till. Dessa är från Molton Brown. White Mulberry.

Köpte lite roliga tvålar i London. Tänkte dom kunde vara fina på bild då tidningen, som kommer i okt-november, var här och plåta.

Sist men inte minst. Jag är barnsligt förtjust i vanilj i alla former. Dusch och cream vanilj från Sephora, vanilj. Och super bra små parfymer att ha i handväskan eller jackan, oxå från Sephora. Finns i mängder med färger och dofter.

Kram

5 kommentarer:

  1. Hej Eva! Vilka fina tips. Har du testat Emma S produkter? Jag har testat dem och tycker de är fantastiskt bra och har bra priser. Nu har det kommit en deo som står i tur att prövas. Åhléns säljer produkterna. Ha en fortsatt bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Hört talas om dom bara men aldrig "kännt" på produkterna. Tack för tipset.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina tips, den översta måste jag bara testa! Vet inte om mitt inlägg tidigare kom fram till dig? men tack för din fina kommentar hos mig tidigare! Jag har lagt till mig som följare här!
    kram

    SvaraRadera
  4. Härligt, Body butter från Bodyshop har jag och den är jättehärlig. kram och trevlig helg

    SvaraRadera