Sidor

måndag 14 maj 2012

Grejer..

..jag gillar och vill ha...just nu.
Nya fina Fiorentini Baker..
..kanske gröna snyggingar. Gillar så denna modell. Bra längd. Användbara hela året.


Eller ljus bruna, konjaks färgade typ. Av samma märke.

En ny liten nätt kamera, som ändå tar okey foton.

Sen skulle jag vilja ha TineK s fina vita grovstickade pläd...

..och en svart, modell större, skinnväska med med långt band att hänga över axeln..och kort.

Please jeans mörk denim...(fick hem ett par ljusa sist, skickades tillbaka). Men inte för tajta, ska vara lite lagom häng...

Så..inga avancerade saker. Bara lite smått o gått.
Hoppas Ni har det bra..i kylan Brr.

4 kommentarer:

  1. Underbara saker, vill också ha, ha det så bra
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan ta en av varje där...kanske inte kameran då. Det har jag eventuellt en som är något modernare :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag har en lika lång vill ha lista och det konstiga är att det finns alltid en massa saker jag vill ha, det tar aldrig slut! Väldigt fina saker du vill ha!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Kicki du är för rolig....
    Nä visst, denna lista var ändå superkort. Kan bli hur lång som helst.
    Kram

    SvaraRadera