Sidor

tisdag 1 maj 2012

Hej..

..kära bloggvänner. Hur har ni det där ute..i det fina vädret?  Var tröttt igår. Vi kom hem på eftermiddagen. Orka inte blogga. tar på krafterna att vara på spa..skratt!! Det är faktiskt så. Olika behandlingar, massage, hårbottens massage (såå skönt) olika basu sorter, vatten, vatten, tysteheten. Man blir alldeles matt i kroppen. Dessutom sätter massage av olika slag fart på kroppen. Man kan bli trött, ont i huvudet, yr osv. Jag är lite extra känslig. Så jag var heelt färdig igår när vi kom hem.  Men vad härligt. Alla skulle verkligen unna sig några dagars, eller nån dags spa dag. Vi var på Arkens spa utanför Göteborg. Har ni varit där? Kanon fint. Har tydligen fått pris för finaste spat 3 år i rad....!!!


Och apropå PRIS så har jag av söta
fått en award för min blogg
Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200st prenumeranter eller färre och eftersom jag inte har så många följare passar min blogg in. Tackar så jättemycket för den utmärkelsen. Jag ser också till att skicka vidare enligt följande engelska regler (då priset är internationellt):

In order to accept the award, the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award.
2. Link back to that person’s blog.
3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.
5. Let those blogs know by leaving them a comment.
 
Nu vill jag evalevabo, lyfta fram några bloggar och ge den fina award utmärklsen vidare till






Kram på Er.

Lite blandande bilder från helgen.
Min STORA ring jag fått av mannen. Älskar den.
 Från Arken spa. Har på mig min sköna See by chloé boots. Glad Eva







3 kommentarer:

  1. Tack allra finaste du för awarden, det var riktigt roligt. Vilka härliga spa-bilder, har aldrig varit där men planerar att åka någonstans innan semestern.Jag håller med dig, man blir väldigt trött efteråt, hoppas du repar dig snabbt.
    Kraaaaaam
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Hei! Gratulerer så mye med award, og tusen takk for at du ville gi den videre til meg! Det setter jeg så utrolig stor pris på, blir helt rørt jeg altså. Utrolignydelig blogg du også har, legger meg som følger. Nydelige bilder. Ha en flott dag! Klem

    SvaraRadera