Sidor

måndag 28 maj 2012

Såå...

...trött. Jag kan sova hur mycket och länge som helst nu, känns som det varit så en längre period. Jobbigt. Kanske saknas nåt i kroppen, nån vitamin..!? Vet inte. Eller så är det så att jag blir sjukligt trött av alla mediciner jag proppar i mig pga menieres och annat jag måste äta varje dag. Tar rosenrot som tydligen ska vara så upp piggande men nähe märker ingen skillnad. Tips nån???
Lite ego bilder i dag. Mina sköna läs glasögon från Tintinstyle. Ros till mammsen igår. Det tackar vi för. Please byxor och linne från Desigual. Annars bilder på dagens stad och vår all'e. Vårt hus på vänster sida. Så fint med allt det gröna nu. Men oj vad pollen. Bilarna är gula. Allt är gult. Synd för alla allergiker.



Ha en fin dag så ses vi snart igen kram

2 kommentarer:

  1. Inga bra tips om trötthet! Gå och kolla blodvärdet är väl det första man ska göra! annars är det väl att hitta något uppiggande som du tror på!
    snygga kort!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Absolut, jag lovar ska kolla upp mitt blod värde. Ett stick gjort på ett kick..
    Kram

    SvaraRadera