Sidor

söndag 25 oktober 2015

Denna..

...vecka har sprungit fram.
Har inte hunnit helt enkelt att uppdatera bloggen så mycket som jag velat.

Har varit iväg med vänner bla till Göteborg med Pia. 
Heldag med mys, avkoppling, mat och shopping..
Sjukgymnastik, träning och vila förstårs.
Modevisning..mer träff med finaste vänner..
...IKEA och Jönköping.. mm mm.

Idag en återhämtningsdag. Lugnt mys i min lägenhet. Med yoga, stretchrörelser och massa gott te i en stor mugg.

Sköna söndag hemma. 
Vas från House Doctor. Ljusstakar från Lagerhaus och House Doctor. "Papperspåse" i fönstret med växt i från Uashmama.

Tips på "krokar" att hänga grejer på. Spikar större modell från Lagerhaus.

Jag och Pia på tur till Göteborg.

Självklart blev det stora köttbullar på Kungstorget...mums.

Bästa stället när det gäller mat i Gbg... och härlig inredning.

Modevisning i stan i fredags.


Sofia och jag spanar in nya modet. Vet..suddig bild..men glada för det. Jag klänger gääärna på mina vänner. Klängapan Eva. Släpper er aldrig..hihi.

Julklappstips redan nu. Vill ni ha det? Från Zebra Collection. Super snygga påslakan Filippa.
Kommer ligga i min säng snart. Oja..

Japp det blev nya kuddfodral till sängen också. Köpta på Ikea igår. Rött är sött. Härligt med färg här inne. Gör mig glad.❤️ 
De grå lyxiga påslakanen som är i sängen nu är från Zebra Collection. Stora hotellkuddar från Mio.
Nu stretchrörelser och en stor kopp te. Värk, trött och matt.
Kram på Er.

2 kommentarer:

  1. Dricker du kaffe alls eller är du en te människa? Kaffe på morgon och eftermiddagsdryck för mig men gärna te på kvällen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå..kan starta dagen med kaffe. Men dricker väääldigt mycket te.
      😊

      Radera