Sidor

tisdag 20 oktober 2015

Tjaaa..

..hur har ni det i höstmörkret?
Jag har det oförskämt bra. 
Gillar ju hösten som ni vet. Lugnet.

Visst..lite trött..kan vara så när livet hoppat upp och ner under ett tag.
Har verkligen landat i allt.
Då menar jag jag Allt..!
Nöjd, glad och kär i livet. 
Nåt mer att önska?
Ja det ska väl möjligtvis vara att min köksluckor blir lackade helst igår..men snart. Kommer bli super.

Har fått hem ett snyggt paket fullproppat med super duper läckra läderhandtagen från Sofia Agardtson idag.
Som jag skrev på Instagram..som att öppna största godispåsen.
Mums så mycket snyggt.
Bilder kommer sen..givetvis.
Ni hade väl knappast trott nåt annat.

Ska strax iväg och ta mig ton.
Körsång på hööög nivå. Trallala.
Träning inför kommande julkonsert.
Härligt. Jag är sopran. Kan gala ganska höga toner.

Svårt att förstå om 2 månader på torsdag är det julafton...va..!
Galet snabbt går det.
Vart har sommaren och hösten tagit vägen?
Det är de jag menar med att landa, njuta och koppla av Nu och här.
Behöver det så väl.
Har bästa sällskap att koppla av med. Sån himla tur. Me like.

Ta vara på Er tid. 
Massa kramar från mig❤️


Höst i hemmet. Och lite nytt. 
Termos från Stelton.


Grönt..gillar..

Mattan i köket ät en tjockis i ren ull.
Svårt att tänka sig nu kanske..men mörkgrå luckor..kommer bli bra..

Och med fina handtag gjorda av duktiga Sofia. Ahh så mycket snyggt hon gör..

Extra glad när paketen man får hem är välpaketerade snyggt och prydligt.

Galet fina...längtar. 
Jag valde som ni ser svarta med kromad bult. De avlånga till lådorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar