Sidor

onsdag 14 oktober 2015

Försöker..

..sakta resa på mig...aj ont..sovit dåligt och trööött.
Måste träna. 
Ett måste nu varje dag. 
Oavsett på vilket sätt. 
Simma, cykla, gå, yoga, stretch, tyngder..allt ett plus för mina onda leder.
Antagligen är jag extra känsla för det kalla vädret..innan kroppen har har ställt in sig på "höst".

Var med goa tjejer på urtrista..suck..travet igår. Urk vad tråkigt. Jag tror vi prata om allt..utom hästar.
Och var mina hästar sprang vet jag inte.
Dom kanske var kvar i hagen och åt hö..haha.
Man har inte roligare än vad man gör sig.
Vi hade iallafall en skojig kväll. 
Mycket skratt. 
Och vet Ni skratt är bra för kropp och själ. Så är det. 
Adrenalin i kroppen som utsöndras som gör en frisk, pigg åtminstone för tillfället.
För en stund.

Idag ska jag träffa fina Marianne, härlig kompis som alltid gör mig på bra humör. Hon..alltid på bra humör.
Är så tacksam över mina alla vänner.
Som ni ställt upp. 
Och som ni gör mig glad. Ständigt. 
Vad hade jag gjort utan Er?
De som känner mig så väl. Vet precis hur jag mår och funkar. Bästa vännerna.❤️


Hemma...i min sköna lägenhet. Gör mig också glad.
Ni kanske undrar om jag får plats i soffan..och det får jag inte...
Dom är liksom gjorda för mitt kuddhav hihi..Finns ju golv att sitta på..

Börjar som alltid med en smoothie.. Nyttigt och gott. Kan mixa det mesta. Man tager vad man haver.

Nuuu äntligen tänds det ljus för fulla muggar här.
Kände en härlig doft av stearin i ett skåp. Älskar den doften.. mmm.
Det var detta ljus som jag fick av bror och hans familj förra julen.

Ingen pizzakartong..utan så fint handstöpt ljus. Ska tända så fort det blir lite mer jul. 
Tänk vad tiden går..snart är vi där.


Ljus ljus...ni tröttnar väl snart på mina alla ljus...men som jag gillar så mycket.
Massa härliga dofter.


Igår på travet. Axevalla, Thohej va kul.
Ha en skön onsdag. Kram från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar