Sidor

måndag 5 oktober 2015

Hej...

....på er denna måndag.
Jösses vad trött jag är.
Gjort ärenden på stan..ätit. Och nu väntar på en hantverkare till badrummet som ska fika lite med duschen.
Skulle kunna somna lätt nu.
Otroligt trött. Hela kroppen känns som avdomnad.

Får väl hinka i mig lite kaffe så jag inte somnar när badrumskillarna är här.
Annars haft en mysig helg med mina närmaste.
Härligt. Puss på Er.

Snabb inlägg innan det knackar på dörren.
Syns och hörs snart igen.

Avslutar med och visa de fina glasskålarna jag fått av några vänner.
Från Skruf.




Fram med dammvippan lite under tiden det fixas i badrummet.
Snart målas mina luckor i köket också. Mörkgrå..med läderhandtag...kommer bli så snyggt. Bilder kommer senare. En sak i taget.❤️

2 kommentarer:

  1. Jo vissa dagar får man hinka kaffe för att hålla sig vaken :-).

    Fina bilder du visar!

    Glada hälsningar Malin

    SvaraRadera