Sidor

fredag 16 oktober 2015

Friday...

...igen. Härliga sköna höstdag.
Hög luft och ganska kallt. 
Men vad gör väl det. 
Fram med handskar och varma halsdukar. Hög tid om ni inte gjort det.
Även om jag har förskräckligt ont i leder muskler nu så njuter jag av den små kalla luften ute. Lugnet. Dom vackra färgerna ute..inne. Myset..stora plädar och idag åker nog även skinntofflorna fram.
Ahh va gott. Sen blir det att hinka i sig flera liter te framför tvn. Perfekt.

Orkar inte träna idag. Nix.
Annars varit riktigt "duktig" med träningen.
Försöker göra nånting varje dag.
Simma, yoga, cykla..allt för att mjuka upp mig och vara igång.
Även om det knakar i varenda led så måste jag mjuka upp mig via träning.

Har bäddat rent. 
I snyggaste bäddtexilerna från 
Denna gång underbar höstgrå färg.
Känns lyxigt. Har dessa i alla möjliga färger i exklusiv Egyptisk bomull.
Kan verkligen rekommendera.
Kika in på deras hemsida.

Mitt sovrum denna fredag.

Silver, vitt, grått och givetvis mina sköna färgklickar i form av tavlor och doftljus bla

Mina stora "hotellkuddar" är från Mio. Breda och mjuka. Mycket kuddar blir det.





Mammas gamla galgar ligger prydligt i färgglad kasse. Detaljer..gillar sånt.


Önskar Er en trevlig fredag. Kram❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar