Sidor

lördag 31 oktober 2015

Nu..

...är jag på hugget igen.

Sitter denna sköna lördag och spanar in Boy Machine på fyran. Sådär. Ny serie.

Innan det så Solsidan. Finns det nåt roligare som gått på tvn?..än Solsidan.
Nej tror faktiskt inte det.
Bästa serien nånsin. 
Älskar bara Fredde, Mickan..ja alla karaktärer. Sjukt roliga hela gänget.
Kan se det om och om igen.
Lättroad..kanske.
Men jag tycker verkligen att serien är välgjord och många gånger tror jag man på nåt sätt känner igen sig.
Bra bättre bäst med andra ord.

Som sagt skön lördag.
Kommer ta en långpromenad strax.
Sen får vi se vad som händer under dagen. Har lite olika grejer på agendan. 

Apropå tv så sänds ju Så mycket bättre ikväll. Tycker dessvärre att de valt rätt "tråkiga" artister denna gång...förutom Lisa Nilsson då möjligtvis. Men resten av gänget..nej. Hitta dom inga andra.

Och Halloween ja. Ska ni klä ut Er?
Förstår absolut inte idén men vet att många uteställen runt omkring har utklädningstema ikväll.
Det är väl ändå barnen och ungarnas afton. 
Sen är jag inte mycket för att Alla helgon blandas ihop med Halloween. 
Just blod, spöken och annat trams.
Inte efter vad som hänt i världen nu.
Så osmakligt.
Att se ut som en banan..eller nåt annat oskyldigt är okey...hmm.
För övrigt tycker jag verkligen inte om maskerad eller liknande. Absolut inte.
Skulle nog vägra...Varför liksom?
Åh vad jag låter negativ idag..haha.
Inte meningen.

Längtar nåt så kolossalt efter färsk bröd Nu!
Med smör och ost på..ahh Gud vad gott.
Japp det blir att handla och fylla upp kylen. 
Och en stor skål med godis. 
Bara för att det är lördag. Smarrigt.
Bara för att jag är värd det.

Ny dag och nya möjligheter.
Så tänker jag.
Kram❤️


Mumsigt med massa te. 
Som ni vet sen tidigare som dricks här massor av Kusmi tea. Med citron.
Ja alla sorters te finns i mitt skafferi.

Burkarna är så fina att ha framme. Bara att fylla på när det tagit slut. 
Finns samma i lösvikt i te och kaffebutiken i min stad.

Ny doft av Yankee Candle står i köket.
Luktar sött godis..gillar. 
Blir hungrig på godis.

Kommer plöja igenom flera tidningar i helgen. Plaza Interiör ligger och väntar på att öppnas.


Tycker verkligen om Bridgewater Candle.


Mitt hem denna helg. Ny ljusslinga av enkel koppartråd ligger på hyllan.


Så..nu hoppas jag att ni får en bra helg så ses vi snart igen.
Bild från i somras..då solen stekte på min balkong.. men nu njuter jag av hösten.
Puss på Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar