Sidor

torsdag 8 oktober 2015

Mysiga...

..torsdag.
Känner en lättnat, nöjd, stark..glad av så många olika orsaker...
lämnar det så sålänge..

Jag och min gröna period. Kan bero på hösten förstårs. Jag och mina färger..hihi

Blått i somras när värmen..jaja...den så kallade värmen var här. 
Den kom iallafall i augusti. Så klagar inte.
Då blått, gult..
Nu grönt..grönt. Bara för att det är så skönt..Kan rimma också. Inte dåligt det. Plus på den.

Tänk när man forfarande i oktober kan sitta ute med en stor pläd på sig och njuta av löven som dalar ner på marken, den höga lätta luften och bara va. 
Bara finnas. Låter det flummigt..? Asch..

Ett lugn lägger sig och Jag åtminstone känner mig tillfreds med nuet och livet.
Verkligen.
Så är det.

Det är så mycket som skett och hänt mig under detta år så om hälften vore nog.
Och var kraft och ork kommer ifrån vet jag inte. Vet ni?
En instinkt, ett måste i kroppen, adrenalin  att klara sig och få extra kick..

Är så oändligt tacksam till Sååå många. Så många...menar det.
Jag tror Ni vet vilka Ni är utan behöva skriva ner namn på alla.
Ni mitt allt. 
Som vet hur jag mått och mår.
Som funnits där dag som natt. 
När helst jag behövt stöd, hjälp...allt. Bara nån att prata med. Flytthjälp..mat..en tröstande hand. 
En smek på kinden och värmande kramar. Så mycket..svårt att skriva i ord känner jag. Blir påtagligt.
Nu börjar jag snart gråta.

Är iallafall så tacksam. Tack!!!!
Och tack till livet...lev här och nu. 
Mitt motto ❤️❤️
Livet går inte i repris.
Puss och kram❤️

Mitt hem denna dag.

Fint med enkla gröna blad i vas.

Grönt...

Skönt på balkongen/altan.

Ljuvlig höst dag. Gillar hösten skarpt.



Kuddar med Svenskt tenn tyg. Gillar!!
Tygpåse grön..naturligtvis..från Uashmama. Nu med knäckebröd i..inte några växter. 



Och vet Ni...äntligen är dom här..som jag längtat..julskum. Årets smak clementin. Goooda mums. Gillar de "vanliga" bäst men åhhhh sååå gott.
Frosseri nummer ett. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar