Sidor

tisdag 30 augusti 2011

Hello..

..there. How are you?? Länge sen man skrev nåt på engelska. Men jag mår iallafall Bra..idag med. Jippi. Jag njuter av varje stund allt är ok med med. You know..man vet aldrig från ena stund till den andra.



Just nu äter jag nät melon. En riktig mogen. Bara droppar saft över allt..på mitt skrivbord..Neeejj. Pedanta jag. Annars ..en kopp te. Ni smakar väl på Kusmi teas alla smaker. Mums..som Maria Montizami säger.






..eller är Ni kaffe drickande tro? Vi använder vår Espresso maskin för fulla muggar. Bästa köp i köket på länge..Kaffe med skummad mjölk med lite kanel på..Hur gott är inte det?




Och snygg är den oxå. Viktigt. För mig. Vet Ni.




Men annars då. Jag älskar verkligen våra alla sitt platser i huset. Som här i får skinns fotöljen. Kudde från Svenskt tenn. Elefant kudde. Vill ha fler....kuddar alltså.




..eller som här. Som jag fixat nytt idag. Lite andra kuddar och färger. Har ju masssiiivvs med kuddar som bara ligger..i garderober. När jag räkna sist hade jag väl 50-60 eller... Kommer inte ihåg. Men många många är det. Nu blev det på kontoret mycket svart vitt och lime-grönt som är i ryan. Gillar mycket. Gräs grönt. Piggar upp.




Kuddar från Villa Collection, Gant, TineK Home och Mio.




Här kan man ligga och mysa och lata...mest hela dagen om man vill..




I hyllan en Drottning. Köpt på Hans Mikaels i Stockholm. Går alltid dit och hittar alltid nåt...




Sen nya tavlan. Med Världen på. På "gammalt" papper. Köpte på Par Coureeier Sthlm, oxå. Har en trevlig hemsida och shopp.




Så nu är jag inne i en svart-ram period på kontoret. Har denna underbara tavla på Marlyn Monroe.




Men så här blev väggen där jag fixa idag.




mer ska det bli..Bilder tagna vav mina underbara söner.+ en bild målad av mig..på mig när jag var liten..med napp. Helt ok.




Hitta denna roliga skylt i en butik. Tvätt-Launery. Vi har ju tvätt nedkast på alla våningar. Lite kul. Nu ska jag fortsätta äta min övermogna melon. Ha en fin kväll där ute. Kram


PS. ni vet väl jag blr glad över kommentarer.

2 kommentarer:

  1. Hej! Visste inte att du börjat blogga igen! Det glädjer mig då jag vart uppgiven när du sluta (men förstod varför)
    Din blogg ger så mycket inspiration man blir alltid sugen på att "moschla" här hemma!
    Kul att du är tillbaka! /Emelie

    Vart köper man det teet?! :-)

    SvaraRadera
  2. Roligt att du läser min blogg. Jag köper mitt te i Liten butik i Gbg, ner i en källare..vet inte namn. Men vid Hotell Avalon vägen upp, eller på Kaffe Rekord i Skövde som fått in massvis.
    Kram

    SvaraRadera