Sidor

måndag 22 augusti 2011

Jag..

..rensar i garderoben. Har satt ut på tradera. Men snabbar ni er så kanske kläderna blir era. Knappt använda. Max 4-5 ggr. Och jag är väldigt varsam med min kläder. Denna goding verkligen är Odd Mollys finaste klänning någonsin. Nu säljer jag den. St 2 en 38-40 eller M om man så vill. Tung med insydd under kjol med mycket vidd...till bruna stövlar. Jag Måste rensa för att få plats med det nya i min alldeles överfulla garderob. Är ni intresserade av några av plaggen maila mig på evaottenvall@yahoo.se. Denna kostar ny 2800:- Säljer den nu för 1900 eller högstbj. Man får komma överens med pris o porto.








Som en choklad bakelse med broderade detaljer. Och fickor på sidan. Jag älskar verkligen Odd Molly.





Denna topp säljer jag för 150:-+ porto bara hänger..vet inte när jag ska han den. Men så söt till jeans. Nude färg med gråa prickar. Från Vero moda. ALDRIG haft. suck. Jag är knäpp. Köper aldelles för mycket. Ska skärpa mig!!




Och denna skönhet från Odd Molly. Haft så få gånger så den är som ny. Många sköna detaljer. Säljer den för 1000 eller högstbj.+ porto. Nypris ca 2000:- St 1 som är en small passar 36-38 inga problem. Så läcker.




..och denna kjol från O M. Snygg till boots och stövlar i höst. St 2 vilket är en 30-40. Säljes för 500:-vilket är ett klipp. Kolla in tradera får ni se. Hutlösa priser på Oddisar ( ex. post ca 50:-)





Denna säljer jag inte. Ny inköpt till hösten. Hade idag. Underbar, mjuk och alldeles lagom lång. Sitter som ett smäck i st 1 på mig. Från Mathilde i sthlm.




Fina hals. Och fina färger.




Längre i bak.



Och till det hade jag min nya See by cloé skor. Bara att knyta på. I beige-grön mocka. Nöjd.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar