Sidor

onsdag 17 augusti 2011

Just..

..nu känner jag för guld. Jag är inne i en guldig period. Iallafall när det gäller smycken. Har haft silver så länge. Vet inte alls vad som passar mig bäst men nåväl..här är mitt nya tillskott i klocksamlingen. Guld med blingbling..





Min lilla klocksamling. Absolut inga dyra. Roligt att köpa billigt och variera efter kläder och väder.





Jag mår såå kass nu. Illa och yr. Usch. Mådde bra i Stockholm. Har inte skrivit så mycket om min sjukdom det sista. Orkar inte. Försöker förtränga. Det är som det är liksom. Vill tänka positivt, och försöker så gott jag kan vara pigg. Men nu måste jag vila. Är alldeles skakig.


Vill bara visa en liten fin sak..poncho jag handla i Sthlm. Burberry rutig men inte äkta. Oj vad fånig jag ser ut på bilden. Hatar att ta på mig själv. Känns så löjligt. Men det bjuder jag på.


Adjöss för idag.





2 kommentarer:

  1. Hej! Mycket snygg poncho! Var hittade du den?

    SvaraRadera
  2. Visst är den. Märke Rut. Finns bla på Nellys nät butik. Köpt i Sthlm men vilken butik? Kommer inte ihåg. Hej Svejs

    SvaraRadera