Sidor

söndag 14 augusti 2011

Regn..

..idag igen. Efter gårdagens fina väder. Vi tog en tur till Lidköping. Mycket folk. Fikade och gick och strosa en stund. Solen sken. Handla förstårs..! en blå tunnika från Deeday och en brun skarfs från vintage by fee från fina butiken Annika Falks Mode. Har massa snyggt och lite inredning. Hittar alltid nåt när jag är där. Därefter hem och grilla och bara tog det så lugnt.

I fredags blev det lamp inköp. Får passa på när det är halva priset. Kanon. I lite guldig färg. Har samma med men mer oval i andra tv hörna i vardagsrummet. Ska försöka få upp den i dag i tv rummet. Och den vita vi har där får plats i gäst rummet.


Nu börjar det bli mörkare på kvällarna igen. Jag tänder upp ljus och lyktor så snart jag får.

Denna lykta är föresten köpt i A Falks butik i Lidköping förra året. House Doctor.



Är tokig i ljus och lyktor.




...ja mer ljus. Jag får aldrig nog.



Och sen på med morgonrock. Hur mysigt kan det bli. Geischa stil. Både min man och jag har varsin. Grannarna tror väl vi leker japaner inne i huset när vi båda går omkring i dom. Men skönt är det. Köpta på Spa hotellet Hasseludden i Stockholm.




Tidigare i helgen träffa vi min kära "gamla" kollega sen förr Jessica och hennes kära husband.

Snyggt par. Hoppas Ni fick en fin kväll när ni var barnfria..efter 1 år.! Ja så är det ju när man har småttingar, hund och katt hemma. Det är inte bara att dra iväg själva. Men det kommer att bli flera sånna kvällar framöver. Tro mig. Se bara till att göra dom ganska ofta. Puss






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar