Sidor

fredag 19 augusti 2011

Regn..

..i massor. Jag tar det lugnt inne med en varm kopp te och en tunnrulle macka med ost och saltgurka. Har mått och mår inte så bra.

Håller på att rama in foton och tavlor med svarta ramar nu. Svart period. Bokhyllan just nu. Får visa mer sedan när allt blir klart.






Dagens Odd M. Rea fynd från från förra året. Jag har vädigt mycket Oddisar. Funderar på att sälja nåt på tradera. Har tex Odds jeans kjol med volang i fram som jag inte använt knappt nåt. Som ny. Nån som är intresserad maila isåfall mig på evaottenvall@yahoo.se




Idag har jag slängt på mig mina gossiga fårskinnstofflor. Kalla fötter.



Fredags blommorna denna dag blev röda...gladious..heter dom så?



Vad tycker Ni om mitt citrus träd då? Fint va? Nu åker eländet ut. Har dock varit riktigt fint med oranga små citrusar på.




Och denna blev det i stället. Grön skön lätt skött. Nu ska jag ta igen mig. Ha en fin fredag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar