Sidor

lördag 20 augusti 2011

Idag..

..går vi i kräftans tecken. Kräft skiva hos vänner. Och jag som inte kan äta skaldjur...bu. det är ju så gott. Men för några år sedan fick jag en kraftig allergi attack med svullnad överallt på kroppen och andnings svårigheter. Inte kul. Full dos kortison och morfin av läkare. sen dess avstår jag förstårs helt från skaldjur. Får äta paj och sallad, fisk och annat. Jag klarar mig.



Idag har jag och min kära man handlat, fast vi inte tänkte det.. i fina butiken Sköna rum i stan. Har trånat efter denna låååång ca 2,20, smala spegel länge. Hur fin som helst Och nu med lite rabatt. Kanon. Starke L bar hem den och nu står den på plats här och är så fin. Jag blir så glad när jag får handla nåt till hemmet eller mig själv..konstigt. Man blir hög av glädje. Ett berusnings medel...lite dyrt bara i längden. hihi.










Hej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar