Sidor

tisdag 16 augusti 2011

O ja..

..min Edvin pojk får vara med om det mesta. så kul att han fortfarande gillar att dra iväg på turne med mamsingen när hon vill åka. Som nu. Nu sticker vi till Stockholm..vill du hänga på?? Jaaa. svara Edvin. Pappsen jobba och stor killen vill göra sitt. Men mamma vill såå gärna bara gå och strosa i stor staden då hon känner sig i form. Sagt och gjort. till stockholm for vi.



Givetvis ett besök På Hans Mikaels på Östermalm. Fiinna saker. Jag handla en lite pjäs att ha i bokhyllan och hud cream. Älskar denna butik.






Man blir törstig av att att gå att gå i butiker. Och speciellt i mammas takt. Dax att ta tryckes paus på Sturehov. Edvin glad...




..mamma Eva glad.




..och brevid satt Mikael Nykvist och musik producent jag inte kommer ihåg namnet på. ser alltid kändisar här. Sist satt jag brevid Mats Ronander och innan det precis sida vid sida med prinsessan Madelene. De Ni...Då var jag alldeles till mig. Låtsades cool. Men..och jag har "träffat" Lena Endre med man och Bibbi Andersson...mfl. Tycker det är så kul med kändisar. Kul o kul men jag har koll och känner igen de flesta.





Vi bodde jag och min son på Rica hotell på Kungsgatan. riktigt fint.. Stooort fönster. med dynor och kuddar.





Kungsgatan-Drottnngatan. Mitt i C.





Edvin myser på sängen innan efter fler "mil"!? av promenad.





Ut och käkar på stan. Jag och min lille pojk. Vi har det så mysigt. Roligt när barnen vill följa med. Jag bara njuter. Så länge dom eller nån av dom vill så har vi så kul. Och jag har mått ganska bra. Hade lite när vi åkte upp men jag är laddad med medicin. Mår så bra av att komma iväg lite.





Edvin tog det lamm och jag fisk älskare tog lax. Gott.





Mamsingen står och provar en Odd molly från Underbara Mathilde. Konstigt bild Edvin smyg tar. Men den är Såååå fin. Helt såld. Höstens nyhet. Ljus grön med röda och mörk rosa blommor. Love.


Självklart blev det massor av inredning. House doctor..




..kuddar i massor.




Har aldrig sett så många kuddar förut. På Pub längst upp ligger Room. Jag bara säger...Ni måste dit....Jag hade kunnat gått i fler fler timmar....







Fattar Ni hur trötta mina fötter var på tåget hem. Sköna skor är ett måste. dessa köpte jag sist i Sthm . Tror vi gått en mil eller mer. Och Edvin klagar inte. Kanon. Så här fin blev lampan jag köpte från Watt o Weke på rean. vilket klipp. Nöjd?? Jaaa

Nu ska vi slappa och se på Allsång. Och ligga sova i MIN sköna säng. Kramis
Skulle BLI SÅ GLAD om ni kommentera, så jag vet att det funkar. Tack o Puss


4 kommentarer:

  1. Vilken överraskningen!! Läste i din blogg tidigare och har kikat in lite sporadiskt under ditt uppehåll för att titta på lite vackra bilder, och såå glad jag blev när jag såg att du var igång igen. Verkligen roligt!! Jag tycker att ditt hem helt fantastiskt och dina inredningsbilder mm är så vackra! Hoppas att du orkar hänga i och blogga trots din sjukdom! Jag är dålig på att kommentera när jag läser men ville bara att du skulle veta att det finns iallfall en läsare där ute som uppskattar din blogg och tycker att det är roligt att du är igång igen! Kram Erika

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du. Vad kul att du gillar min lilla blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Eva!
    Du har en jättefin blogg och bor i ett fantastiskt hus. Du delar med dig av livet, inredning och mode på ett ödmjukt sätt. Det uppskattar jag... men känns som jag tjuvläser eftersom jag inte känner dig! Fortsätt blogga!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Tusen tack. Värmande ord.
    Många kramar från mig.

    SvaraRadera