Sidor

måndag 21 november 2011

Har..

..börjat så smått med lite pynt. Ja det är ju snart dax så varför inte vara ute i god tid. Jag vill absolut inte ha för mycket krims krams. Stilrent och enkelt men visst ska det lukta och kännas att det börjar närma sig jul. Jag får ta igen det jag missa förra året..nämligen nästan heeela december då jag var så dålig och låg mest. Jag tar det lugnt nu. Ska ta stjärnorna i fönstren när lusten faller på. Inget jäkt. Allt tar sin lilla tid och jag har nu all tid i världen. Hatar stress..det funkar inte på mig längre.


Snö, fattigmansilver, mossa.


En väldigt krokig amarylis..hihi hoppas den rätar till sig när den vuxit lite. Satt i en enkel glasskål. Runt knölen mossa.


I stora lyktan i en del av vardagsrummet det stora ljuset som fått en dekal med God Jul på, mossa och snö.



Lite konjak och likörer är fint att ha framme i "gamla" likör flaskor.



Dom små enarena har fått en dutt av snö på sig. Älskar den där snön som är så enkelt att strö på varsom helst. Bara att skaka av när man ite vill ha den mer.


Nu får vi inte glömma Ensam mamma idag..?! Sista avsnittet.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar