Sidor

lördag 26 november 2011

Har..

..ni bestämt er för vilken färg denna jul kommer att gå i hemma hos Er? Nu är det inte nån självklarhet att julen är röd med tomtar och annat rött. I flera inrednings tidningar är det stora just nu det naturliga. Kottar och grenar utifrån naturen. Bruna natur färger. Blandat med vitt och möjligtvis guld...Eller rost, metall, cement, sten osv.


Eller håller Ni fast vid det juliga röda?




..eller vitt vitt vitt. Läcker som på bilden på guld till.


Det riktigt heta är nog iallafall sotiga färger, Svart, grått. Inte nått rött så långt ögat kan nå.

Smaken är som baken. Jag vill inte ha för mycket pynt. Och mer och mer vitt, silver och guld är läckert. Nån tomte i fönstret?..nja. Nu är det mer änglar och stora silvriga kulor som ligger framme eller hänger nånstans.

Jag kom ut igår efter en hel dag inne då jag faktiskt sov bort hela dagen. Var tvungen att få lite luft och prata med folk. Vännerna satt på After Work. Vilken tur att jag gick ut. Så himla kul. Visst hade vi? Och dansa...super skoj. Jag älskar att dansa..disco disco..Har fått träningsvärk i smalbenen..hihi. Inte van att röra på sig så mycket.

Nu ska jag ner till Edvin med kompis som bastar. Dags för sent lördags mys. Lite godis och julmust..världens godaste dricka.

Hej så länge


4 kommentarer:

  1. Har blivit allergisk mot det juliga röda med gulliga tomtar och sånt men älskar min stora Lumimarja tygtavla i rött från Marimekko som jag brukar ha i hallen så den åker fram i år också.

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul med förnyelse. Låter fint med stor tyg tavla i rött som lyser upp.

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag är verkligen traditionell!!! Har hållit fast vid det röda i alla år och jag börjar väl snart bli trendig!!!!! Men som vanligt tycker jag att man ska ha det som man själv vill och trivs med!

    SvaraRadera
  4. Absolut anonym. Man ska pynta med det man trivs med och vill ha.
    Eva

    SvaraRadera